Технологии и гейминг
Новата игра Legend Of Zelda най-накрая ви позволява да играете като Zelda
По време на най-новия Nintendo Direct най-накрая получихме нещото, за което настоявахме от години: игра Legend of Zelda, в която можете да играете като Zelda. Направо не можем да повярваме!
Наречена The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, най-новата игра черпи визуално вдъхновение от римейка на Link`s Awakening отпреди няколко години, но поставя играчите в контрола над титулярната принцеса, тъй като Link е отнесена в друго царство... Въпреки че играта е по-ориентирана към пъзели, отколкото към приключенията, това с което е известна поредицата, все пак е невероятно да видим, че Nintendo най-накрая превръща Zelda в протагонист, който може да се играе. Трейлърът на играта се отваря на Link, опитвайки се да спаси Зелда, която е затворена в кристал. Въпреки че успява да изпрати Ганон, видян тук в класическата му форма на прасе, той бързо е погълнат от празнота, която се отваря в света, вероятно водеща към Тъмния свят, но не и преди да разбие кристала на Зелда и да я освободи. Тъй като празнотата започва да поглъща повече от света, Zelda успява да се измъкне на косъм от нея.
Eiji Aonuma, продуцентът, който беше начело на поредицата от известно време, представи The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom и нейното прекъсване от типичния геймплей на поредицата. Изглежда, че Zelda ще получи помощта на фея на име Tri, която ѝ дава жезъл, наречен Tri Rod. Използването на Tri Rod позволява на Zelda да предизвиква ехо от предмети в света, като например маса или кутия. В един момент тя може да бъде видяна да блокира отдушник с храст, за да може да премине през опасен мост. В друга сцена тя може да бъде видяна да подрежда легла едно върху друго, за да направи стълбище, което ѝ позволява да се изкачи над стена.
Tri Rod също ще позволи на Zelda да използва ехо в битка и тя дори може да вземе ехо от врагове, за да ги използва срещу други врагове. В един момент Зелда може да бъде видяна да извиква камък и след това да го хвърля по враг. Секунди по-късно тя грабва ехото на наскоро убитото създание и прави две копия от него, за да ѝ помогнат да се насочи към по-малко чудовище.
Въпреки че много остава неизвестно, механиката на играта изглежда като нещо, което може да се използва в завладяващ симулатор, което все повече изглежда като посоката, в която върви поредицата, особено след Breath of the Wild.