Технологии и гейминг
Tricky Trials на Minecraft са точното количество „tricky“
Minecraft много често е просто приятно място за ровене. Но неговият призив за приключения сега е още по-голям, когато актуализацията на Tricky Trials осея ъндърграунда с изпълнени с екшън, пълни с плячка пещери! Всеки фен е просто безсилен да устои. Харесва ни почти всичко в тях, включително доколко си пасват концептуално. Силата на Minecraft като игра за оцеляване винаги е била как превръща събирането на своите по-редки награди в малко приключение само по себе си. Диамантен меч тук, в стария MC? Завладейте пещера, убийте чудовищата в нея, изтръгнете скъпоценните камъни от земята и тя е ваша – както и хубавото време, което сте прекарали в процеса.
Trial Chambers, макар и по-силно фокусирани върху битките, концентрират този кръг от търсене-битка-плячка в конкретни места, като същевременно добавят капани и система за заключване и ключ, за да бъдат нови и различни. Резултатът е, че по отношение на предизвикателството и обхвата, тези пещери заемат средата между ежедневните мисии за събиране на ресурси и много по-опасните набези в Woodland Mansion или Ocean Monument, предоставяйки перфектно премерена доза приключенско забавление, без да изисква часове подготвителна работа с инструменти.
От една страна, проследяването на Trial Chambers всъщност започва със същия процес като мисията на Woodland Mansion – като натоварите селянин картограф с няколкостотин листа хартия, докато той се съгласи да ви продаде карта – но най-близкият е само на няколко минути пеша. Няма четиридневен преход през десетки хиляди блокове, само за да стигнете до вратата. Въпреки това все още има задоволителен момент „Аха, намерих те“, когато кирката ви срещне металната стена, сякаш тяхното откритие само по себе си е награда.
Истинските стоки, разбира се, се съхраняват в заключени трезори, украсени с черепи от клас Warhammer 40K и могат да се отварят само с ключове, които падат от различни неразрушими мобс. Тук се крие „tricky“ част: само чрез изчерпване на запасите от мобс на всеки спаунър той ще изпусне ключ и пещерата няма абсолютно никакви притеснения да изпомпва врагове от няколко наведнъж. Битката в Minecraft рядко е толкова хаотична, отчасти защото самите пещери са пълни с капани и пъзели и изпъстрени с бутони, които ще наводнят стаята (или ще изстрелят огнена топка) толкова лесно, колкото ще щракнат лампа. Това е наистина опасна арена и става още по-безпорядъчна, когато се появи Breeze. Тези скокливи малки негодници може и да не нанесат много щети, но техните въздушни атаки могат и ще ви накарат да излетите от первази, докато избягвате капани по средата на дуела.
За идеалното изживяване в Trial Chambers обаче горещо препоръчваме да направите Ominous. Влизането в стая с ефекта на състоянието Bad Omen ще надстрои всички създатели до зловещи варианти, засилвайки лошите в замяна на шанса за злокобен ключ, който отключва още по-добри награди. Брилянтно, той също изпълва пещерата с още повече магически опасности, хвърляйки бутилки с отвари към вас от нищото и пускайки стрели върху главата ви, ако останете на място твърде дълго. Стандартните Trial Chambers могат да станат доста опасни, но първата ни зловеща пещера беше най-забавното, което сме правили в Minecraft от години.