Инициативи
Децата стават климатични шампиони с любими анимационни герои от малкия екран
Envision Racing, водещият състезателен отбор във Формула Е и Cartoon Network EMEA, мрежата номер едно за анимационни предавания на Warner Bros. Discovery, обявиха ново партньорство за ангажиране на деца и млади хора в надпреварата срещу изменението на климата (Race Against Climate Change).
Двете организации ще работят заедно, за да създадат осведоменост за глобалния проблем с електрическите отпадъци чрез съвместни маркетингови кампании, промоции и геймификация. Това се случва, тъй като годишното производство на електронни отпадъци е на път да достигне зашеметяващите 75 милиона тона до 2030 г. и включва елементи като мобилни телефони, лаптопи, MP3 плейъри, щепсели, кабели, батерии.
Възможностите за участие в инициативата включват състезанието Recover-E-Waste to Race, където децата могат да се научат как да проектират и конструират състезателна мини кола от Формула Е с помощта на електронни отпадъци. Победителите ще бъдат представени на London Formula E-Prix на 29 юли.
Инициативата „Климатични шампиони“ дава сила и вдъхновява децата да действат и да помагат на околната среда. Малчугани на възраст 6-12 години могат да станат Климатични шампиони, като се справят с ежедневни предизвикателства и променят света заедно.
С помощта на любими герои от хитови предавания, включително „Невероятният свят на Гъмбол“ и „Крейг край реката“, децата могат да изпълняват задачи и да създават реална, осезаема промяна в живота си, като същевременно допринасят за общността, движеща устойчивостта в световен мащаб.
От стартирането на инициативата през юни 2021 г. по целия свят са приети повече от 1,5 милиона предизвикателства и този брой продължава да расте ежедневно.
Силвен Филипи, управляващ и технически директор на Envision Racing, сподели: „Envision Racing съществува, за да ангажира феновете и обществеността относно неотложността на климатичната криза и в надпреварата срещу изменението на климата(Race Against Climate Change) в центъра на нашата дейност. Освен че тестваме нова технология за батерии за автомобили, ние сме поели мисия да се справим с електронните отпадъци и да помогнем за изграждането на кръгова икономика за електрически превозни средства.“
„Това партньорство е невероятна възможност за ангажиране на деца и млади хора в създаването на устойчиво бъдеще. Ние сме развълнувани да работим с Cartoon Network, за да вдъхновим действия по целия свят и нямаме търпение да започнем.“
Моника Омен, вицепрезидент на бранда, комуникации и стратегия за дигитално съдържание, Kids EMEA в Warner Bros. Discovery коментира: „Електронните отпадъци са изключително важен проблем, но ние не му обръщаме достатъчно внимание. Чрез нашето стратегическо сътрудничество с Envision Racing искаме да повишим осведомеността сред децата и да им помогнем като ги образоваме за това как могат да играят роля в намаляването му. Щастливи сме да си партнираме с Envision Racing, защото това ще отвори пред децата изцяло нова спортна среда и свят, в който те са още по-овластени да влияят положително на планетата. Заедно можем да променим света.“
„Очакваме с нетърпение да разширим нашата кампания Cartoon Network: Климатични шампиони, за да предоставим на децата инструменти за справяне с електронните отпадъци в живота им.“
Световният шампионат на FIA Формула E е единственият спорт, който е сертифициран с нулеви въглеродни емисии от самото начало и е независимо класиран и признат за най-устойчивия спорт в света от Global Sustainability Benchmark in Sports.
Освен че е с най-много точки за всички времена във Формула Е, Envision Racing има и лидерска позиция по отношение на устойчивостта. Неговата програма Race Against Climate Change™ вдъхновява и дава възможност на феновете и широката общественост да предприемат действия за климата. Използвайки платформата на Формула E, Envision Racing има за цел да направи електрическата мобилност и възобновяемата енергия глобална реалност.
Вижте още:
- Две български училища получиха световно признание за екологичните си дейности
- Къде трябва да отива боклукът ни?