Технологии и гейминг
5-те най-вълнуващи компютърни игри, разкрити на The Game Awards
The Game Awards е вълнуващо събитие за най-запалените геймъри, което включва много часове на обяснения и презентации на игри, а също и награди, за които ще говорим друг път. И ако не сте го гледали, няма как да ви го преразкажем цялото, ще бъде скучно (на думи), защото тази година бяха представени почти 50 трейлъра на нови игри. Ще отнеме повече от час, за да ги гледаме всички, а за да ви ги обясним съвсем, така че от нощта (която включваше и награди) представяме само нашите любими седем разкрития. Убедени сме, че ще харесат и на вас. Това са разкритията на Game Awards за 2023 г., от които сме най-развълнувани!
Light No Fire
Не ни интересува дали Hello Games може би повтарят историята на No Man`s Sky. В най-лошия случай тази игра, по-голяма от Земята, е страхотно бедствие и това е вълнуващо. Плюс това, Hello Games със сигурност са научили много по време на дългия път на No Man`s Sky, така че сега имаме реални доказателства, че могат да направят вълнуваща игра, дори толкова абсурдно амбициозна.
No Rest For The Wicked
Разработчиците на Ori and the Blind Forest правят ARPG? И не само това, но искат да „революционизират жанра“? Това са смели думи. Искаме да кажем, че Ori и неговото продължение са идеал за пъзел платформинг, но не мислим, че те всъщност революционизираха този жанр. Но този трейлър почти ни кара да повярваме в Moon Studios. Изометричните ARPG често имат доста мрачни светове и когато не са тъмни, вместо това са неясна фантастична супа. Moon Studios са страхотни в разработването на великолепна визуална идентичност, която вече можете да видите в този разкриващ трейлър, който показва и вертикалността, която студиото обещава. Moon Studios също са страхотни в разказването на истории без никакъв диалог. Те наистина биха могли да разтърсят жанра. В крайна сметка обаче ARPG ще живее или ще умре в битка, което едва виждаме в този трейлър. Moon Studios се стремят към нещо, „където се изискват умения и време вместо просто „натискане на бутони“, което, макар и да е различен жанр, беше основна част от това, което Ори вече направи толкова добре.
Monster Hunter Wilds
Колкото и да ни заинтригува една игра – Arkane Blade, единственият трейлър на The Game Awards, който разби сърцето ни, беше Monster Hunter Wilds. 90 секунди наистина могат да ви разкажат за една игра. Изглежда, че Wilds взема всички правилни сигнали от Monster Hunter World и Rise. Видяхме мащаба и плътността (това беше доста голяма чудовищна орда, през която играчът язди), които направиха света толкова специален и завръщането на най-добрата идея, произлязла от Rise: mounts! Нямаме търпение отново да тръгнем в широко отворени ловни полета. И какво става с пустинята, която се превърна в красива трева? Capcom знаеха какво да покажат, за да развълнуват феновете в такъв кратък тийзър.
Big Walk
Това вече изглежда по-добре от всичко, което така наречената метавселена ни обещаваше, и всъщност е всичко, от което се нуждаем: просто готино място, където да излизате с приятели и да правите неща. Тези неща може да са структурирани, като решаване на пъзели и съвместна работа за постигане на цели, или може да е просто да се возите на нещо, да изследвате, да се лутате или да седите до огъня.
Kemuri
Добре, вижте, едва можем да разберем каква игра е Kemuri, но този трейлър е добър. Описанието в официалния акаунт на Unseen казва, че ще бъдете ловец на йокай, който играе сам или кооперативно в градска джунгла. Чакахме да разберем какво би направила Икуми Накамура, след като напусна Tango Gameworks и основа собствено студио и не сме разочаровани. Дори и да се окаже, че това е стил на игра, който обикновено не играем, този трейлър е вълнуващ.