Технологии и гейминг

Начало | Технологии и гейминг | Ще можете да играете Fortnite от първо лице по-късно тази година

Ще можете да играете Fortnite от първо лице по-късно тази година

Аз детето | 2024-03-25

Ще можете да играете Fortnite от първо лице по-късно тази година

Fortnite, един от най-големите шутъри от трето лице някога, може да се превърне в един от най-големите шутъри от първо лице. Epic разкриха, че режим на камера от първо лице се насочва към тяхната абсурдно популярна игра Battle Royale по-късно през 2024 г., което ви позволява да взривите Питър Грифин, Solid Snake и други икони на поп културата отблизо.

Входящият режим от първо лице на Fortnite беше споменат по време на събитието State of Unreal тази седмица от създателя Unreal Editor за Fortnite, използван за изграждане на много персонализирани режими и нива на играта извън нейната Battle Royale и Survival режими. (Epic също изпусна статистиката, че над 80 000 UEFN изживявания са пуснати до момента и са играни от над 130 милиона души – това са доста.)

Фрагмент от геймплея показа, че играчът наистина насочва оръжието си от първо лице, със значително различна гледна точка от съществуващите в играта опции за прицелване надолу. Epic призна, че режимът от първо лице е бил „силно поискан“, добавяйки след разкритието: „Отне известно време, знаете ли“. Важно е да се отбележи, че това не означава, че стандартният режим Fortnite Battle Royale ще може да се играе изцяло от първо лице – поне доколкото знаем в момента – но че създателите ще могат или да принудят играчите да играят първо -лице или ще имат възможност да го направят в персонализирани карти и режими. Това може да се разпространи и в основните режими, но остава да бъде потвърдено със сигурност.

Други неща по пътя към UEFN включват възможността за използване на героите на Fall Guys в персонализирани курсове с препятствия и персонализиран редактор на писти за състезателен режим Rocket Racing, заедно с възможността за търговия в играта, чат наблизо, подобен на Lethal Company, създаване Миниигри на Lego, базирани на последните режими на Lego на играта – с три нови Lego Islands, които вече са в играта, включително режим Prop Hunt – и физичен пясъчник с разрушими среди. UEFN също така добави поддръжка за фотореалистичен цифров създател на хора MetaHuman, който може да се използва за създаване на реалистично изглеждащи нива и герои в бъдеще.

На друго място по време на събитието State of Unreal, издателите най-накрая ни дадоха подходящ поглед към супергеройската игра на директора на Uncharted Ейми Хениг, Marvel 1943: Rise of Hydra, която определено използва част от тази мощ на графичния двигател.



Коментари
0 коментара
Коментирай
Име*
Фамилия
Възраст
Град