Технологии и гейминг

Начало | Технологии и гейминг | Още 6 неща, които не искаме да има в PS5

Още 6 неща, които не искаме да има в PS5

Аз детето | 2020-08-28

Още 6 неща, които не искаме да има в PS5

PS5 ще бъде пусната в продажба само след няколко месеца и вълнението за конзолата продължава да се увеличава с всеки изминал ден. Има много неща, които Sony са показали за нея и с които сигурно вече сте се запознали и това няма как да не развълнува всички ни. Тоест всички, които обичаме електронните игри малко повече от обикновено. Но в същото време се надяваме че ще има някои неща, които PS5 няма да притежава. Някои неща, които благодарение на притесненията, базирани или на индустриалните тенденции, или от предишните практики на Sony няма да ги има в новата конзола. Кои са тези неща ли? Сега ще ви кажем и сме сигурни, че ако се замислите ще се съгласите с нас.

30 FPS фрейм рейт

Резолюцията е нещо, което гейминг индустрията подобрява с всяка нова конзола, а с Xbox One X и PS4 Pro, 4K (или „почти-4K“) стана по-често срещано в игрите, което ги прави невероятно реални. Надяваме се, че ще стане стандарт с PS5 и Xbox Series X, но нещо друго, на което се надяваме още повече е по-високата честота на кадрите също да се подобри. Отдавна сме останали на 30 FPS на конзолите, но е време да направим скока до 60. С вида на мощността, която PS5 и Xbox Series X обещават, 4K и 60 FPS е нещо към което като цяло индустрията трябва да се стреми.

Сложен потребителски интерфейс

Sony обещаха, че за разлика от това, което Microsoft прави с Xbox Series X, PS5 ще преработи напълно потребителския интерфейс на PS4 и ще постави свой уникален и още по-лесен дизайн. Развълнувани сме да видим как ще изглежда и какви нови функции ще предложи, а също така се надяваме, че всичко това няма да дойде с цената на по-бавна скорост или по-малка лекота на използване. Sony имат страхотен опит с потребителски интерфейси – XrossMediaBar на PS3 беше невероятен, а потребителският интерфейс на PS4 е (в по-голямата си част) и страхотен – така че да се надяваме, че ще продължат тази тенденция с PS5.

Пренебрегнат VR

Една от най-добрите и интересни иновации, които Sony направиха е виртуалната реалност. Те са инвестирали много в PSVR, направиха наистина страхотни VR игри и подкрепиха трети страни, които искат да направят същото. И наистина, наистина се надяваме да продължат това с PS5. Всички знаци сочат, че ще го направят. Дори казаха, че PS5 ще поддържа PSVR и се надяваме, че това означава, че ще има по-невероятни VR игри като „Astro Bot“ и „Blood and Truth“. „Hitman 3“ също би трябвало да има своя VR версия с PS5, както и „Resident Evil Village“. Затова се надяваме да видим по-добър и по-мощен PSVR сет не след дълго.

Недостатъчно внимание за охлаждането

Едно от най-големите оплаквания, което имат повечето (ако не всички) собственици на PS4, независимо кой модел на конзолата използват, е, че охлаждането не е достатъчно и издава твърде много шум. В зависимост от това коя игра играете, PS4 може да звучи като реактивен двигател в момента преди излитане. PS5 отчаяно се нуждае от по-добро охлаждащо решение, което може да работи на заден план и да върши работата си безшумно. Това ще зависи от формата на конзолата повече от всичко друго, но за съжаление, няма да знаем колко ще е ефективен дизайнът на PS5 за тихо и добро охлаждане, докато конзолата не излезе.

Кратък живот на батерията на контролера

DualShock 4 е отличен контролер – вероятно е един от най-добрите стандартни конзолни геймпади на пазара в момента, но има някои проблеми. Един от тях е краткият живот на батерията. В най-добрия случай ще ви даде 7-8 часа, но това са доста редки сценарии за най-добри случаи. Обикновено DualShock 4 има живот на батерията средно 4-5 часа, което е число, което трябва да достигне DualSense. Това може да е малко сложно, като се има предвид, че PS5 също трябва да изразходва повече енергия и за други неща. Така че се надяваме Sony да може да подобри батерията.

Забравени франчайзи

Отличното портфолио за нови игри винаги е било едно от най-силните страни на Sony. И въпреки че винаги сме развълнувани да виждаме нова игра, се надяваме, че това не означава, че Sony ще пренебрегне някои от останалите. С PS2 например получихме игри като „Sly Cooper“ и „Jak and Daxter“, като и двете избледняха на заден план с идването на PS3. След това на PS3 получихме „Resistance“, „Killzone“, „MotorStorm“, „LittleBigPlanet“ и „InFamous“, всички от които в голяма степен (или изцяло) липсваха от библиотеката на PS4. Харесва ни фактът, че Sony продължава да прави нови игри, но с PS5 се надяваме, че това не е с цената на франчайзи, въведени за PS4. „Horizon“, разбира се, няма да изчезне, докато успехът на „Ghost of Tsushima“ почти определено гарантира продължение. Само като пример, с нещо като продължение на „Days Gone“ могат да направят чудеса така че да се надяваме, че ще го получим на PS5.

Прочетете още:
5-годишно момче разби защитата на най-известната конзола за игра
Тълковен речник на геймъра: знаете ли какво означава 4K? HDR?



Коментари
0 коментара
Коментирай
Име*
Фамилия
Възраст
Град