ВЕЛОКРОС 2014

До всички деца - участвайте във вълнуващия „Детски велокрос", организиран от Аz-deteto.bg.

Очакваме ви с вашите колела на 7 Юни, събота, от 9,00 часа в парка Заимов-София!

Какво ви трябва? - колело, каска и родител за придружител.

Очаквайте страхотни награди и много изненади!

„Детски Велокрос 2014" - за здрави деца на колела!

Програма Регламент Регистрация

РЕГЛАМЕНТ

За да участвате в детския велокрос се изисква регистрация онлайн. Моля, попълнете полетата на начална страница.

Къде?

Столичен парк "Заимов" при централния вход при розариума

Времето?

7 Юни, събота – от 9.00 часа

Какво да нося?

Собствено колело и предпазна каска. Попълнена и подписана декларация за сигурност от родител.

Срок за записване за велокроса: 4 юни 2014г.

Условия за участие:

    Регистрация:

  • Регистрирай се предварително на онлайн платформата за регистрация. Във формата за регистрация посочи своята възраст, за да бъдеш разпределен в състезателна група. Възрастовите групи са пет: до 5 години, 5-6; 7-8; 9-10; 11-12.
  • Помоли родителите си да попълнят декларацията за сигурност, която можете да изтеглите тук.

    Участие в състезанието:

  • В деня на състезанието ела с поне един от родителите си. Носи си собствено колело и предпазна каска!
  • Не закъснявай, за да можеш да потвърдиш участието си и да получиш своя състезателен номер. Ще бъдеш разпределен в предварително заявената възрастова група.
  • Стартът на първата група на най-малките състезатели е планиран за 10.00 часа. След това се състезават и останалите групи.
  • Всяка възрастова група ще бъде разпределена на няколко подгрупи. Съдията на състезанието определя по колко деца се състезават в една подгрупа. Победителите от всяка група се сътезават на полуфинал за победител в своята възрастова група.
  • Във всяка възрастова група ще бъдат излъчени по едно 1-во, 2-ро и 3-то място.
  • Награждаване: победителите във всички възрастови групи получават наградите си на специално издигната за целта стълбичка на победата.

„Велокрос 2014" в партньорство със Столична община

С подкрепата на: