България

Начало | България | Моето голямо лятно приключение на плажа

Моето голямо лятно приключение на плажа

Калина Йовчева | 2015-08-31

Един ден тръгнахме аз, мама и брат ми заедно с вуйчо ми и братовчед ми  рано сутринта. Отидохме първо  при пра леля ми да оставим  багажа, а след това пак тръгнахме  към Бургас. Нейната къща е  във Ветрен, то е извън Бургас, но се води квартал. Стигнахме  до плажа – плувахме, знам, че е учудващо, но точно тогава се научих  да плувам. Беше супер! След това  се прибрахме при пра леля  ми, но и казвам само леля. Там  обядвахме. Играехме с внучката  на леля ми – тя е на шест  и ми се пада 2-ра братовчедка. Братчето ми е на седем и  се разбират добре. Вуйчо и  братовчед ми си тръгнаха – у  дома. След обяд отидохме в  парка и играхме футбол, люляхме  се, пързаляхме се, и беше забавно! След това се прибрахме, вечеряхме  и си легнахме.

Сутринта мама ме стресна! Събуди ме, защото имало катеричка  на дървото в двора. Аз се  развълнувах и хукнах, тя беше  скрита в листата и не я  видях и се върнах в леглото, но реших да отида, може да  се изкачи на друг клон, където да я виждам по-добре! Излязох и котката я подгони! Ние я изгонихме, катеричката се качи по-нависоко и се виждаше по-добре и за 1-ви път видях катеричка – беше много сладка, особено с пухкавата си опашка! След това се приготвихме за плажа, хванахме автобуса за Бургас. Преди това спряхме на JUMBO! Час и 15 мин. бяхме вътре. Там беше супер! След това отидохме в Бургас, в града! Разходихме се из града. Отидохме на плажа, плувахме, хващахме тен и се прибрахме. Правихме цветя от маниста, хапнахме и си легнахме, беше невероятно!

На сутринта тръгнахме към плажа! Закусих на плажа, плувах, пекох се и тръгнахме да си купим сладолед близо до фонтана! След това ходихме на McDonald's и се прибрахме. Там играхме с втората ми братовчедка – Ивка! Вечерта дойдоха родителите ѝ на гости, хапнахме и с Ивка, и братчето ми хващахме жаби, двора на къщата беше пълен с жаби, дори котката ги хващаше! След това я взеха за уикенда и си тръгнаха, а ние гледахме телевизия и си легнахме. Деня мина супер!

На другата сутрин пак тръгнахме към плажа! Там закусих. След плажа, пак хапнахме сладолед, след това и царевица и се прибрахме. Вечерта отидохме по магазините с леля, мама и брат ми във Ветрен, а след това  отидохме на ресторант! Прибрахме се, гледахме телевизия и си легнахме. Беше забавно!

Събудихме се, беше последния ни ден от почивката и решихме да не ходим на плаж, а да се качим на един кораб, и да отидем на остров „Анастасия“! Качихме се на един голям, двуетажен, червен кораб на име „Капитан Кук“!

Пътувахме половин час! По пътя видяхме много медузи и се показваше перка на един делфин! Разгледахме целия остров! След това се върнахме с друг кораб! Той също беше голям и двуетажен, но беше бял и се казваше „Анастасия“! Взехме си сувенири – два сертификата за мен и за брат ми! По пътя видяхме и малък пиратски кораб! На морската гара беше спрян 10 пъти по-голям пиратски кораб, има снимка на него! Той имаше платна и се казваше „Калиакра“! Преживяването беше невероятно! Прибрахме се с миниавтобус. И него го има на снимка! Хапнахме сладолед и купихме цвете – спатифилиус, защото леля имаше рожден ден! Тя много се зарадва! Дядо и баща ми дойдоха, за да ни приберат! Преди това духахме свещите, дойдоха и още гости! Тръгнахме, но по пътя както беше слънчево заваля проливен дъжд! Беше супер! Направихме много снимки.

Събитието се състоеше от 12.08 до 16.08.2015 г.!

Участва в конкурса „Моето невероятно лятно приключение“